Számos kérdés merülhet fel benned vásárláskor, amire könnyű választ adnunk. Amennyiben nem találod a választ, kérlek írj e-mailt vagy hívd ügyfélszolgálatunkat.

24 órán belül válaszolunk!

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok rendelni az oldalról?

Tájékoztatónkat megtalálja a Vásárlás menete menüpontban.

Hogyan tudok fizetni?

Webshopunkban választhat a banki átutalás, az utánvétes és a bankkártyás fizetési lehetőségek közül. A banki átutalást közvetlenül a vásárlást követően kell elindítani a rendelés végén megjelenő utasításoknak megfelelően. Bankkártyás fizetésre a Barion biztonságos rendszerén keresztül van lehetőség. Utánvétes fizetés esetén pedig a Foxpost automatáinál bankkártyával, házhozszállításkor a futárnál készpénzes, valamint bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

Tudok-e külföldi szállítási címre rendelni?

Webáruházunk csak Magyarország területén szállít ki.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A szállítás ideje átlagosan 1-3 munkanapot vesz igénybe, ez az ünnepi időszakokban akár 3-5 munkanapra is tolódhat. Amennyiben csomagját az 5. munkanapon sem kapta még meg, valószínűleg valamilyen probléma merülhetett fel, így kérjük mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, hogy munkatársaink mielőbb megoldást találhassanak problémájára.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás díja Magyarország területén belül egységesen 1190 forint Foxpost automatába előre fizetés esetén. 22.000 forint feletti vásárlás esetében azonban ezt a díjat mi álljuk. Egyéb szállítási módok költségeit megtalálod a Kosárnál.

Hogyan kapom meg a számlámat a vásárlásról?

A számlát kollégáink állítják ki rendelése teljesítésekor, amelyet rendszerünk automatikusan elküld az Ön által korábban megadott e-mail címre. Amennyiben fizikai formában is szüksége lenne a számlára, kérjük a rendeléskor megjegyzésben tudassa kollégáinkkal, ők pedig mellékelik majd csomagjához.

Hogyan tudom törölni a rendelésemet?

Amennyiben rendelését még nem teljesítettük és kollégáink még nem állítottak ki Önnek számlát a vásárlásról, természetesen van lehetősége rendelésének törlésére. Küldjön a rendelést követő max. 1 munkanapon belül egy e-mailt a hello@stylishoutlet.hu címre “Rendelés törlése” tárggyal, munkatársaink pedig segítenek a rendelés törlésében.

Ha nem jó a ruha mérete, hogyan tudom visszaküldeni?

A Foxpost hálózatán keresztül könnyedén és ingyenesen visszaküldhető a nem megfelelő méretű termék. Online vásárolt termék cseréjére és visszavételére üzletünkben is van lehetőség a vásárlástól számított 14 napon belül.

Eredetiek a termékek?

Igen, minden termékünk eredeti, melyeket külföldi outletekből szerzünk be. Ezen külföldi outletek közvetlen kapcsolatban állnak a márkaboltokkal, így garantálva az eredetiséget.

Szegedi vagyok, az üzletükben is meg tudom venni a webshopon kinézett terméket?

Igen, szegedi üzletünkben lehetőséget biztosítunk próbálásra és vásárlásra is. Fizetés készpénzzel és bankkártyával is lehetséges.

Elfogyott a termék, amit szerettem volna, tudnak utánrendelni?

Legtöbb termékünk egyedi és egyes darab, így nem tudjuk garantálni az utánrendelést. Igyekszünk azonban minden Vásárlónk kívánságát teljesíteni. Kérjük, hogy ebben az esetben emailen keresztül vegye fel velünk a kapcsolatot. 😊

Ha nem tetszik vagy nem jó a méret, hogyan és mennyiért tudom visszaküldeni a megrendelt terméket?

Foxpost vagy MPL csomagautomatába, illetve házhoz kért rendelés esetén a Foxpost csomagautomata használatával, 14 napon belül ingyenesen visszaküldheted a megrendelt árut. Egyéb esetben a visszaküldés díja vásárlót terheli. További információ ÁSZF