Számos kérdés merülhet fel benned vásárláskor, amire könnyű választ adnunk. Amennyiben nem találod a választ, kérlek írj e-mailt vagy hívd ügyfélszolgálatunkat.

24 órán belül válaszolunk!

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok rendelni az oldalról?

Tájékoztatónkat megtalálja a Vásárlás menete menüpontban.

Hogyan tudok fizetni?

Webshopunkban választhat a banki átutalás, az utánvétes és a bankkártyás fizetési lehetőségek közül. A banki átutalást közvetlenül a vásárlást követően kell elindítani a rendelés végén megjelenő utasításoknak megfelelően. Bankkártyás fizetésre a Barion biztonságos rendszerén keresztül van lehetőség. Utánvétes fizetés esetén pedig a Foxpost automatáinál bankkártyával, házhozszállításkor a futárnál készpénzes, valamint bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

Tudok-e külföldi szállítási címre rendelni?

Webáruházunk csak Magyarország területén szállít ki.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A szállítás ideje átlagosan 1-3 munkanapot vesz igénybe, ez az ünnepi időszakokban akár 3-5 munkanapra is tolódhat. Amennyiben csomagját az 5. munkanapon sem kapta még meg, valószínűleg valamilyen probléma merülhetett fel, így kérjük mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, hogy munkatársaink mielőbb megoldást találhassanak problémájára.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás díja Magyarország területén belül egységesen 1190 forint Foxpost automatába előre fizetés esetén. 20.000 forint feletti vásárlás esetében azonban ezt a díjat mi álljuk. Egyéb szállítási módok költségeit megtalálod a Kosárnál.

Hogyan kapom meg a számlámat a vásárlásról?

A számlát kollégáink állítják ki rendelése teljesítésekor, amelyet rendszerünk automatikusan elküld az Ön által korábban megadott e-mail címre. Amennyiben fizikai formában is szüksége lenne a számlára, kérjük a rendeléskor megjegyzésben tudassa kollégáinkkal, ők pedig mellékelik majd csomagjához.

Hogyan tudom törölni a rendelésemet?

Amennyiben rendelését még nem teljesítettük és kollégáink még nem állítottak ki Önnek számlát a vásárlásról, természetesen van lehetősége rendelésének törlésére. Küldjön a rendelést követő max. 1 munkanapon belül egy e-mailt a hello@stylishoutlet.hu címre “Rendelés törlése” tárggyal, munkatársaink pedig segítenek a rendelés törlésében.

Ha nem jó a ruha mérete, hogyan tudom visszaküldeni?

A Foxpost hálózatán keresztül könnyen visszaküldhető a nem megfelelő méretű termék. Termék cseréjére és visszavételére üzletünkben is van lehetőség.

Eredetiek a termékek?

Igen, minden termékünk eredeti, melyeket külföldi outletekből szerzünk be. Ezen külföldi outletek közvetlen kapcsolatban állnak a márkaboltokkal, így garantálva az eredetiséget.

Szegedi vagyok, az üzletükben is meg tudom venni a webshopon kinézett terméket?

Igen, szegedi üzletünkben lehetőséget biztosítunk próbálásra és vásárlásra is. Fizetés készpénzzel és bankkártyával is lehetséges.

Elfogyott a termék, amit szerettem volna, tudnak utánrendelni?

Legtöbb termékünk egyedi és egyes darab, így nem tudjuk garantálni az utánrendelést. Igyekszünk azonban minden Vásárlónk kívánságát teljesíteni 😊

Ha nem tetszik vagy nem jó a méret, hogyan és mennyiért tudom visszaküldeni a megrendelt terméket?

Foxpost csomagautomatába kért rendelés esetén a Foxpost csomagautomata használatával, 14 napon belül ingyenesen visszaküldheted a megrendelt árut. Egyéb esetben a visszaküldés díja vásárlót terheli. További információ ÁSZF